Захтев је успешно послат!

Потврда пријема

Послали смо Вам имејл са потврдом да смо примили Ваш захтев.

V

Обрада захтева

Наш тим прегледа и анализира Ваш захтев како бисмо пружили најбољи могући одговор

V

Повратна информација

Контактираћемо Вас у најкраћем року са додатним информацијама или захтевом за додатне детаље.

V

Решавање захтева

Након што обавимо потребне кораке, обавестићемо Вас о решењу или даљим корацима.

Одговори на често постављена питања

Како могу да проверим стање свог рачуна за грејање?
Стање рачуна можете проверити путем наше апликације. Више информација можете пронаћи на страници Увид у рачун. Информације о стању дуга стамбени купци топлотне енергије могу добити и путем телефона број 024/548-200 тастер број 1, док пословни купци топлотне енергије информацију о стању дуга могу добити путем телефона број 024/548-200 тастер број 2.
Kако да поднесем рекламацију на рачун за испоручену топлотну енергију?
Рекламацију на рачун за испоручену топлотну енергију купац топлотне енергије може да поднесе у року од 5 дана од пријема рачуна лично у седишту ЈКП"Суботичка топлана", Сегедински пут бр. 22, Суботица, електронски на е мејл адресу office@toplanasubotica.co.rs (захтев у пдф формату), као и путем веб форме.

 

Kако да поднесем захтев за добијање рачуна електронским путем?

Захтев за добијање рачуна електронским путем можете поднети попуњавањем онлајн формулара на веб страници или лично на шалтеру. Доступан је и образац на истој страници који можете преузети, попунити, скенирати и послати електронским путем.

Kако да поднесем захтев за поновно прикључење на систем даљинског грејања?
Захтев за поновно прикључење на систем даљинског грејања заинтересована лица могу поднети лично у седишту ЈКП"Суботичка топлана", Сегедински пут бр. 22, Суботица, електронски на е мејл адресу office@toplanasubotica.co.rs (захтев у пдф формату) , као и путем веб форме.
Kако да поднесем захтев за испуштање воде?
Захтев за испуштање воде купци топлотне енергије могу поднети лично у седишту ЈКП"Суботичка топлана", Сегедински пут бр. 22, Суботица, електронски на е мејл адресу office@toplanasubotica.co.rs (захтев у пдф формату), као и путем веб форме.

 

Kада почиње и када се завршава грејна сезона?

По плану грејна сезона почиње 15. октобра текуће и завршава се 15. априла наредне године.

Топлана ће испоручивати купцима топлотну енергију у периоду од 1. октобра до 15. октобра и од 15. априла до 30. априла, уколико спољна температура три дана узастопно у 21 час буде +12 °C или нижа од тога, према подацима Републичког хидрометеоролошког завода.

Горња температурна граница рада Система је +14 °Ц.