Захтев је успешно послат!
Потврда пријема
Послали смо Вам имејл са потврдом да смо примили Ваш захтев.
Обрада захтева
Наш тим прегледа и анализира Ваш захтев како бисмо пружили најбољи могући одговор
Повратна информација
Контактираћемо Вас у најкраћем року са додатним информацијама или захтевом за додатне детаље.
Решавање захтева
Након што обавимо потребне кораке, обавестићемо Вас о решењу или даљим корацима.
Одговори на често постављена питања
Како могу да проверим стање свог рачуна за грејање?
Kако да поднесем рекламацију на рачун за испоручену топлотну енергију?
Kако да поднесем захтев за добијање рачуна електронским путем?
Захтев за добијање рачуна електронским путем можете поднети попуњавањем онлајн формулара на веб страници или лично на шалтеру. Доступан је и образац на истој страници који можете преузети, попунити, скенирати и послати електронским путем.
Kако да поднесем захтев за поновно прикључење на систем даљинског грејања?
Kако да поднесем захтев за испуштање воде?
Kада почиње и када се завршава грејна сезона?
По плану грејна сезона почиње 15. октобра текуће и завршава се 15. априла наредне године.
Топлана ће испоручивати купцима топлотну енергију у периоду од 1. октобра до 15. октобра и од 15. априла до 30. априла, уколико спољна температура три дана узастопно у 21 час буде +12 °C или нижа од тога, према подацима Републичког хидрометеоролошког завода.
Горња температурна граница рада Система је +14 °Ц.