JKP "Subatička TOPLANA"

Pouzdano grijanje za varošane Subatice

Korisnički servis / eUsluge

Prijava kvara 024/548-383

w

Reklamacije

Ukoliko imate primidbu,
podnesite reklamaciju priko interneta.

Uvid u račun

Provirite stanje vašeg računa i detalje, u bilo koje vrime.

Cinovnik

Informacije o aktuelnim cinama
naših usluga.

Radno vrime

Radno vrime kancelarija: 07-15č
Radno vrime blagajne: 07-14č

w

Reklamacije

Ukoliko imate primidbu,
podnesite reklamaciju priko interneta.

Uvid u račun

Provirite stanje vašeg računa i detalje, u bilo koje vrime.

Cinovnik

Informacije o aktuelnim cinama
naših usluga.

Radno vrime

Radno vrime kancelarija: 07-15č
Radno vrime blagajne: 07-14č

Najnovija obavištenja

Obavištenja o redovnom održavanju, planiranim radovima. Pratite visti kako biste na vrime saznali sve važne informacije o radu sistema grijanja.

Korisnički servis

Iskoristite pogodnosti onlajn servisa i podnesite zahteve iz udobnosti vašeg doma.

Dostava računa elektronskim putom

Podnesite Zahtev za dostavu računa elektronskim putem, izmenite elektronsku adresu za dostavu ili odjavite dostavu računa elektronskom poštom - putem interneta brzo i jednostavno.

Zahtev za prinos vlasništva

Podnesite zahtev za prinos vlasništva mernog mista na novog vlasnika priko našeg veb sajta. Ispunite jednostavan formular priko interneta i obezbidite brzu i učinkovitu obradu vašeg zahteva.

Zahtev za ispuštanje vode

Ako imate потребu da se ispusti voda iz sistema grijanja na vašoj instalaciji, ispunite sljedeći formular i naš tim će se pobrinuti za daljnju realizaciju u najkraćem roku.

Reklamacije

Smatrate da je napravljena greška ili imate drugi razlog za reklamaciju, molimo vas da nam dostavite sve potribne podatke priko formulara. Vaš zahtev će bit razmotren u najkraćem mogućem roku.

Saznajte više o našim uslugama

Snadbivanje toplotnom energijom

Toplana isporučuje kupcu toplotnu energiju i obezbeđuje mu na pridajnom mistu potrebnu količinu toplotne energije, u toku grejne sezone.

Održavanje sistema daljinskog grejanja

Remont i druge radove na distributivnoj mreži i toplotnim podstanicama, radi pripremanja za narednu grejnu sezonu, obavlja Toplana.

Održavanje unutrašnje instalacije (obaveza Kupca)

Unutrašnje instalacije objekta, koji je priključen na distributivni sistem, moraju se održavati u ispravnom stanju.

Saviti za uštedu toplotne energije

Adekvatna sobna temperatura

Podesiti sobnu temperaturu prema stvarnim potrebama, služeći se radijatorskim ventilima.

Provitravanje grejanih prostorija

Provitravanje grejanih prostorija vršiti intenzivno, ali kratko. Za vrime provitravanja radijatorske ventile zatvoriti.

Toplotna izolacija

Poboljšati termofizičke karakteristike objekta (bolja toplotna izolacija).