Контакт
Радно време
Наша топлана пружа услуге током радних дана, а дежурна служба обезбеђује несметано функционисање система 00-24ч. Слободно наме се обратите за све ваше захтеве и недоумице.
Радно време благајне
07:00 – 14:00ч
Радно време канцеларија
07:00 – 15:00ч
Радно време дежурне службе
00:00 – 24:00ч
Пошаљите нам поруку
Имате питања или вам је потребна помоћ? Попуните контакт форму, и наш тим ће се потрудити да вам одговори у најкраћем могућем року.
Адреса
Пријава квара
Телефон
еУСЛУГЕ
Рекламације
Имате примедбу на услугу?
Поднесите онлајн рекламацију.
Прикључење
Захтев за прикључење купца на дистрибутивни систем.
Пренос власништва
Пренос власништва у случају промене власника.
Испуштање воде
Поднесите преко Интернета „Захтев за испуштање воде“.
Достава еРачуна
Достава рачуна путем имејла, измена имјела и одјава.
Увид у рачун
Праћење потрошње топлотне енергије путем апликације.
Одговори на често постављена питања
Како могу да проверим стање свог рачуна за грејање?
Kако да поднесем рекламацију на рачун за испоручену топлотну енергију?
Kако да поднесем захтев за добијање рачуна електронским путем?
Захтев за добијање рачуна електронским путем можете поднети попуњавањем онлајн формулара на веб страници или лично на шалтеру. Доступан је и образац на истој страници који можете преузети, попунити, скенирати и послати електронским путем.
Kако да поднесем захтев за поновно прикључење на систем даљинског грејања?
Kако да поднесем захтев за испуштање воде?
Kада почиње и када се завршава грејна сезона?
По плану грејна сезона почиње 15. октобра текуће и завршава се 15. априла наредне године.
Топлана ће испоручивати купцима топлотну енергију у периоду од 1. октобра до 15. октобра и од 15. априла до 30. априла, уколико спољна температура три дана узастопно у 21 час буде +12 °C или нижа од тога, према подацима Републичког хидрометеоролошког завода.
Горња температурна граница рада Система је +14 °Ц.