Контакт

Радно време

Наша топлана пружа услуге током радних дана, а дежурна служба обезбеђује несметано функционисање система 00-24ч. Слободно наме се обратите за све ваше захтеве и недоумице.

Радно време благајне

07:00 – 14:00ч

Радно време канцеларија

07:00 – 15:00ч

Радно време дежурне службе

00:00 – 24:00ч

Пошаљите нам поруку

Имате питања или вам је потребна помоћ? Попуните контакт форму, и наш тим ће се потрудити да вам одговори у најкраћем могућем року.

Пријава квара

Телефон

    еУСЛУГЕ

    Рекламације

    Имате примедбу на услугу?
    Поднесите онлајн рекламацију.

    Прикључење

    Захтев за прикључење купца на дистрибутивни систем.

    Пренос власништва

    Пренос власништва у случају промене власника.

    Испуштање воде

    Поднесите преко Интернета „Захтев за испуштање воде“.

    Достава еРачуна

    Достава рачуна путем имејла, измена имјела и одјава.

    Увид у рачун

    Праћење потрошње топлотне енергије путем апликације.

    Одговори на често постављена питања

    Како могу да проверим стање свог рачуна за грејање?
    Стање рачуна можете проверити путем наше апликације. Више информација можете пронаћи на страници Увид у рачун. Информације о стању дуга стамбени купци топлотне енергије могу добити и путем телефона број 024/548-200 тастер број 1, док пословни купци топлотне енергије информацију о стању дуга могу добити путем телефона број 024/548-200 тастер број 2.
    Kако да поднесем рекламацију на рачун за испоручену топлотну енергију?
    Рекламацију на рачун за испоручену топлотну енергију купац топлотне енергије може да поднесе у року од 5 дана од пријема рачуна лично у седишту ЈКП"Суботичка топлана", Сегедински пут бр. 22, Суботица, електронски на е мејл адресу office@toplanasubotica.co.rs (захтев у пдф формату), као и путем веб форме.

     

    Kако да поднесем захтев за добијање рачуна електронским путем?

    Захтев за добијање рачуна електронским путем можете поднети попуњавањем онлајн формулара на веб страници или лично на шалтеру. Доступан је и образац на истој страници који можете преузети, попунити, скенирати и послати електронским путем.

    Kако да поднесем захтев за поновно прикључење на систем даљинског грејања?
    Захтев за поновно прикључење на систем даљинског грејања заинтересована лица могу поднети лично у седишту ЈКП"Суботичка топлана", Сегедински пут бр. 22, Суботица, електронски на е мејл адресу office@toplanasubotica.co.rs (захтев у пдф формату) , као и путем веб форме.
    Kако да поднесем захтев за испуштање воде?
    Захтев за испуштање воде купци топлотне енергије могу поднети лично у седишту ЈКП"Суботичка топлана", Сегедински пут бр. 22, Суботица, електронски на е мејл адресу office@toplanasubotica.co.rs (захтев у пдф формату), као и путем веб форме.

     

    Kада почиње и када се завршава грејна сезона?

    По плану грејна сезона почиње 15. октобра текуће и завршава се 15. априла наредне године.

    Топлана ће испоручивати купцима топлотну енергију у периоду од 1. октобра до 15. октобра и од 15. априла до 30. априла, уколико спољна температура три дана узастопно у 21 час буде +12 °C или нижа од тога, према подацима Републичког хидрометеоролошког завода.

    Горња температурна граница рада Система је +14 °Ц.